مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-21اقتصادي

درجه 16 شهرداری کشور ارتقاء یافت


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجه های جدید 16 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی آبان ماه خبر داد.

- معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجه های جدید 16 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد انوشه با اعلام این خبر گفت: به موجب این ابلاغیه ها، درجه شهرداری های جاجرم در استان خراسان شمالی، زارچ و شاهدیه در استان یزد، فریدونشهر در استان اصفهان و کتالم و سادات شهر در استان مازندران به 7 ارتقاء یافت.

وی در ادامه گفت: درجه شهرداری های آستانه در استان مرکزی، خرو در استان خراسان رضوی و بهنمیر و هادی شهر در استان مازندران به 6 ارتقاء یافت.

انوشه افزود: درجه شهرداری های امیریه در سمنان، باب انار در استان فارس، بادوله در استان بوشهر، شهداد در استان کرمان و کوزه کنان در استان آذربایجان شرقی به 5 ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: همچنین درجه شهرداری میانشهر در استان فارس به 4 و درجه شهرداری دوزه در استان فارس هم به 3 ارتقاء یافت.

انوشه یادآور شد: مدارک ارسالی شهرداری ها برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و موارد واجد شرایط پس از تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجه 16 شهرداری کشور ارتقاء یافت

درجه 16 شهرداری کشور ارتقاء یافت