مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-17سياسي

لازمه رفع مشکلات کشور عمل به سند راهبردی سیاست خانواده است


نماینده ولی فقیه در استان فارس، لازمه رفع مشکلات کشور را عمل به سند راهبردی سیاست خانواده دانست و افزود: بنا به گفته صاحب نظران یکی از مهم ترین اسناد سیاست گذاری کشور، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس، لازمه رفع مشکلات کشور را عمل به سند راهبردی سیاست خانواده دانست و افزود: بنا به گفته صاحب نظران یکی از مهم ترین اسناد سیاست گذاری کشور، سند خانواده است که اگر اجرایی شود مابقی مشکلات حل خواهد شد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 26 آبان در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز سیاست های کلی نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: سیاست های کلی نظام اسلامی باید برخاسته از معارف و معنویات دین اسلام باشد و اگر چنین سیاست گذاری شکل نگیرد در ادامه در مقام اجرا و عمل هم مسلما به آن مسیری که باید برویم، نخواهیم رفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: سیاست گذاری های کلی در قانون اساسی جمهوری اسلامی جزو وظایف رهبر شمرده شده است، از این رو سیاست گذاری باید به وسیله رهبر انقلاب و ولی فقیه انجام شود که دقیقا در اولین وقت ممکن سیاست ها آماده و ابلاغ شده است که شمار آن ها به 37 سند سیاست کلی می رسد.

وی در خصوص سیاست های جمعیتی کشور اظهار کرد: در مورد سیاست های کلی جمعیت غفلتی وجود دارد و عده ای عنوان می کنند که هیچ چیزی آماده نیست همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه رفع مشکلات کشور عمل به سند راهبردی سیاست خانواده است

لازمه رفع مشکلات کشور عمل به سند راهبردی سیاست خانواده است