مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 23:552023-10-24سياسي

257 هزار قمی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند


مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه در استان قم 257 هزار نفر به صورت رایگان بیمه شده اند، گفت: 62 هزار نفر نیز در استان قم کارکنان دولت هستند که از بیمه سلامت استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، عباس فتحی مدیرکل بیمه سلامت استان قم در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: بیمه سلامت در سال 73 که قانون همگانی بیمه تصویب شد آغاز به کار کرد.

وی برنامه های صندوق ها و طرح های مختلف بیمه سلامت را تشریح کرد و گفت: در تمام کشور 45 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد 32 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند که 20 میلیون آن ویژه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال افزایش پوشش بیمه ای و خدمات بوده ایم، مطرح کرد: در گذشته سه دهک بیمه رایگان داشتند ولی در دولت سیزدهم دو دهک دیگر نیز به این ظرفیت اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان قم نیز 257 هزار نفر به صورت رایگان بیمه شده اند، عنوان کرد: همچنین 62 هزار نفر نیز در استان قم کارکنان دولت هستند که از بیمه سلامت استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

257 هزار قمی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند

257 هزار قمی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند