مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-31اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان خبر داد.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان خبر داد.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان اظهار کرد: این مجتمع با تامین آب از سد حاجیلار با هدف تامین آب آشامیدنی 66 روستا و شهر ورزقان در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه با اجرای 110 کیلومتر خط لوله، ایجاد مخزن در روستای چراغان و حفر 8 چاه در مسیر انتقال آب به شهر ورزقان توسط شرکت آب و فاضلاب و مجری قرارگاه امام حسن(ع) در حال اجرا بوده و کلیه مخزن ها و شبکه های مسیر انتقال آب بازسازی شده است.

فتح زاده با بیان این که هدف از اجرای این طرح محرومیت زدایی و ارتقای شاخص های سلامت اجتماعی است، افزود: در اجرای این پروژه از منابع و اعتبارات ملی، استانی و مسئولیت های اجتماعی شرکت مس سونگون استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی،وی اذعان کرد: احداث مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان

پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مجتمع آبرسانی فاز 2 شهرستان ورزقان