مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 08:162023-10-27پزشكي

صبحانه سالم و مصرف تخم مرغ و یک بیماری مهم!


به لطف تراکم مواد مغذی، تخم مرغ می تواند نقش حمایتی را در یک رژیم غذایی سالم برای قلب ایفا کند که به طور کلی عملکرد قلب و عروق را بهبود می بخشد، - سلامت نیوز نوشت: در گذشته، از آنجایی که تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، اغلب به افراد مبتلا به فشار خون توصیه می شد که از مصرف آن اجتناب کنند.

اما دیگر اینطور نیست.

اگر فشارخون بالا دارید، ممکن است از خود بپرسید: آیا مصرف تخم مرغ برای من خوب است یا خیر؟ دکتر هاوسواتر، متخصص قلب در NYU Langone Health در شهر نیویورک می گوید: واقعیت این است که تخم مرغ منبع خوبی از پروتیین و چربی با کیفیت بالا است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و ممکن است منجر به کاهش مصرف غذاهای ناسالم شود.

دکتر هاوسواتر می افزاید: تخم مرغ ها تأثیر مستقیمی بر فشار خون ندارند؛ برای مثال، خوردن چند تخم مرغ باعث افزایش ناگهانی یا سقوط ناگهانی نمی شود، اما ممکن است اثر غیرمستقیم داشته باشند زیرا حاوی پتاسیم و کلسیم هستند که به کاهش فشار خون کمک می کند.

دکتر هاسواتر می گوید: به لطف تراکم مواد مغذی، تخم مرغ می تواند نقش حمایتی را در یک رژیم غذایی سالم برای قلب ایفا کند که به طور کلی عملکرد قلب و عروق را بهبود می بخشد، به خصوص اگر آنها با سایر گزینه های مغذی همراه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحانه سالم و مصرف تخم مرغ و یک بیماری مهم!

صبحانه سالم و مصرف تخم مرغ و یک بیماری مهم!