مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-03سياسي

نفرت جهانی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شکل گرفته است


جنایات اشغالگران قدس سبب شده، صهیونیست ها در همه جای دنیا مورد نفرت قرار بگیرند و نفرت جهانی علیه آن ها به وجود آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال در آیه 39 سوره حج می فرماید أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ، یعنی (به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت جهاد داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست).

وی ادامه داد: مطابق این آیه خدای متعال به مظلومان اجازه داده در مقابل ظالمان بایستند، خدا برای اینکه این ها را پیروز کند تواناست، البته خداوند می خواهد ببیند این ها چقدر صبوری می کنند، چقدر پایدارند، چقدر اخلاص دارند و مجاهدند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تمام مردم دنیا با قیام ها و تظاهراتی که دارند در پیشگاه پروردگار عالم شهادت می دهند که فرزندان مقاومت اسلامی در ایستادگی، شهامت، شجاعت و صبر هر چه که در توانشان بود تقدیم کردند و در حال انجام وظیفه هستند، این مجاهدان خم به ابرو نیاورده اند و فقط با خدا راز و نیاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت جهانی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شکل گرفته است

نفرت جهانی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شکل گرفته است