مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-20حوادث

دستگیری 23نفر از اراذل و اوباش درشهرستان های آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری23 نفر در شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده های تخصصی و انتظامی در سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر اجرایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی قضایی، تیم های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه خانه ها و پارک های سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر که اراذل و اوباش به عناوین متخلف در آنجا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می کردند، اعزام شدند.

 محمدی به نتایج حاصل از اجرای این طرح که منجر به شکسته شدن قدرت پوشالی اراذل و اوباش شد، اشاره کرد و افزود: ماموران موفق به دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان مراغه شدند و از مخفیگاه آنان تعداد 8 قبضه قمه و یک عدد تبر کشف و به مقر انتظامی دلالت دادند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 23نفر از اراذل و اوباش درشهرستان های آذربایجان شرقی

دستگیری 23نفر از اراذل و اوباش درشهرستان های آذربایجان شرقی