مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-24دانش

آغاز به کار کنفرانس ملی نساجی با حضور صنعتگران و دانشگاهیان


سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی صبح امروز یا پذیرش 186 مقاله و با حضور دانشجویان، اساتید، انجمن های علمی و صنعتگران آغاز به کار کرد.

- سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی صبح امروز یا پذیرش 186 مقاله و با حضور دانشجویان، اساتید، انجمن های علمی و صنعتگران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر میر دهقان، دبیر سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در آیین افتتاحیه این کنفرانس که در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: این رویداد از سال 71 با محوریت بررسی چالش های کیفیتی صنعت نساجی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت دو سالانه در دانشگاه های مختلف کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سیزدهمین دوره این کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر برای پنج بار برگزار شده است، اظهار کرد: فعالیت دبیرخانه سیزدهمین از فروردین ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و قرار بود این رویداد در روزهای 19 تا 21 اردیبهشت سال جاری برگزار شود، ولی به دلیل رکود علمی ناشی از کرونا و پساکرونا امکان برگزار آن فراهم نشد و زمان برگزاری آن در آبان ماه سال جاری برنامه ریزی شد.

میردهقان تاکید کرد: امروزه در کنار توسعه دانش مهندسی نساجی، الیاف و نساجی در حوزه های دیگری رسوخ کرده است؛ از این رو محورهای 8 گانه این کنفرانس در حوزه های ذیل تعریف شد: * علم و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کنفرانس ملی نساجی با حضور صنعتگران و دانشگاهیان

آغاز به کار کنفرانس ملی نساجی با حضور صنعتگران و دانشگاهیان