مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-16سياسي

شرکت آبفا گرگان با فاضلاب شالیکاری می کند / پیگرد قانونی متخلفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی نیک پور اظهار کرد: در راستای فعالیت های نظارتی بر عملکرد اعضای کارگروه کنترل آبیاری کشاورزی با فاضلاب/ پساب، - سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان گلستان گفت: مدیران شرکت آب و فاضلاب گرگان در اقدامی غیرقانونی مبادرت به کشت شالی در 4 هکتار از عرصه های تصفیه خانه گرگان با استفاده از فاضلاب کرده اند که مقرر است پیگیر ی های قانونی اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی نیک پور اظهار کرد: در راستای فعالیت های نظارتی بر عملکرد اعضای کارگروه کنترل آبیاری کشاورزی با فاضلاب/ پساب، فرایند بازرسی و پایش عملکرد تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، آب و فاضلاب، آب منطقه ای و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: بررسی ها حاکی از آن است که حجم دبی فاضلاب شهر گرگان با تجهیزات و امکانات موجود همخوانی ندارد و این باعث بروز مشکلاتی برای شرکت آب و فاضلاب شده است.

سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان گلستان گفت: حجم زیادی لجن در فضای تصفیه خانه فاضلاب دپو و بدون برنامه ریزی در فضای آزاد تصفیه خانه رها شده است؛ که مقرر شد برای آن چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آبفا گرگان با فاضلاب شالیکاری می کند / پیگرد قانونی متخلفان

شرکت آبفا گرگان با فاضلاب شالیکاری می کند / پیگرد قانونی متخلفان