مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:442023-11-13اقتصادي

با سارقان تجهیزات برق قاطعانه برخورد شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان خواستار برخورد قاطعانه با سارقان تجهیزات برق شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان خواستار برخورد قاطعانه با سارقان تجهیزات برق شد.

محمد کریمی، ظهر امروز (بیست و دوم آبان ماه)، در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان، با تشریح وضعیت تامین و توزیع برق مشترکین در استان هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه تابستان امسال باوجود افزایش دما و گرمای بی سابقه در استان هرمزگان شاهد پایداری در شبکه خانگی بودیم.

وی در ادامه با اشاره پدیده سرقت شبکه و تاسیسات برق رسانی از همکاری دادستانی بندرعباس در رسیدگی به پرونده های سرقت شبکه های برق قدردانی کرد و با اشاره به ماموریت ویژه قضات در برخورد قاطع و پیشگیرانه در سرقت تجهیزات برق گفت: خوشبختانه قضات نگاه ویژه ای به پرونده ها با موضوع سرقت، بویژه سرقت تجهیزات برق دارند به نحوی که احکام قانونی به موقع صادر شده و جنبه بازدارندگی احکام نیز حفظ و به موقع اجرایی می شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان افزود: سرقت کابل و تجهیزات برقی، جرم نخست از نظر فراوانی است و متولیان ذیربط در این مساله باید دست به دست هم داده و به گونه ای عمل کنند تا مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سارقان تجهیزات برق قاطعانه برخورد شود

با سارقان تجهیزات برق قاطعانه برخورد شود