مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-21اقتصادي

تاکید بر رسیدگی به وضعیت مشاورین املاک حاشیه شهرها و روستاهای اطراف اراک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: چند مشاور املاک در روستاهای اطراف اراک و در حریم هستند که شرایط خوبی ندارند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: چند مشاور املاک در روستاهای اطراف اراک و در حریم هستند که شرایط خوبی ندارند.

علی اکبر اسدی امروز، 30 آبان در شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه خرید و فروش زیاد خود را بدون رعایت چارچوب قانونی انجام می دهند که این موضوع باید به صورت ویژه پیگیری شود.

فرماندار اراک به صورت جدی وضعیت مشاوران املاک فاقد مجوز واقع در حاشیه شهرها و روستاهای حاشیه شهر را پیگیری کند چرا که توجیهی ندارد که مشاور املاکی در حریم باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به بازگشایی سامانه طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر عنوان کرد: 7 هزار و 498 مورد از ثبت نام ها در شهر جدید امیرکبیر تاییدیه نهایی را دریافت کردند و برای حدود 4 هزار ثبت نام، تخصیص صورت گرفته است.

تا جایی که امکان دارد باید در حوزه مسکن ملی افراد به سمت شهرهای جدید سوق داده شوند و از ظرفیت شهرهای جدید استفاده شود.

حمید انعامی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: به منظور کنترل قیمت مسکن، گشت هایی از سوی اداره راه و شهرسازی و تعزیرات، جهت بازرسی از مشاورین املاک تشکیل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رسیدگی به وضعیت مشاورین املاک حاشیه شهرها و روستاهای اطراف اراک

تاکید بر رسیدگی به وضعیت مشاورین املاک حاشیه شهرها و روستاهای اطراف اراک