مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18حوادث

کلاهبردارِ سه هزار میلیارد ریالیِ فروش خودرو در هرمزگان دستگیر شد


فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار سه هزار میلیارد ریالی با وعده فروش خودرو در استان خبر داد و گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت 2 نفر در دادسرای بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام «سعید.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار سه هزار میلیارد ریالی با وعده فروش خودرو در استان خبر داد و گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت 2 نفر در دادسرای بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام سعید.

ق اهل لارستان ساکن بندرعباس موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (بیست و هفتم آبان ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی و تلاش های شبانه روزی انجام شده توسط کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مشخص شد که متهم با نقشه قبلی و اعمال متقلبانه پس از جلب اعتماد نامبردگان و تعدادی از شهروندان با اخذ مبالغ کلانی وجه نقد از آنان در قبال فروش خودرو با ترفند متقلبانه کلاهبرداری کرده و پس از دریافت مبالغ زیادی وجوهات ضمن امتناع از تحویل خودرو، با تغییر محل سکونت و محل کار خود متواری شده و دسترسی به وی غیرممکن شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال خروج متهم از کشور متصور بود، اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده و بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردارِ سه هزار میلیارد ریالیِ فروش خودرو در هرمزگان دستگیر شد

کلاهبردارِ سه هزار میلیارد ریالیِ فروش خودرو در هرمزگان دستگیر شد