مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-21سياسي

توانمندسازی روستاییان راهبرد دولت است


استاندار گیلان با اشاره به جدیت اجرای طرح تکام در استان گفت: یکی از راهبردهای دولت بهره مندی از ظرفیت روستا در بحث اشتغال و مسکن روستایی برای توانمندسازی روستاییان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مدیران کل استان گیلان عصر امروز در جمع مردم سرولات چابکسر در مسجد این روستا که برخی از مشکلات و مطالبات مردمی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مدیران و مسؤولان نظام بایستی با روحیه جهادی و انقلابی به مردم که حق زیادی بر گردن انقلاب و نظام دارند خدمت کنند.

  وی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران اجرایی برای رفع مشکلات مردم افزود: مدیران با تمام توان برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات و مطالبات به حق مردم اقدام کنند.

  استاندار گیلان با بیان اینکه دهیاران و شوراها نمایندگان مردم هستند که بایستی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند، گفت: یکی از برنامه های راهبردی دولت برای ماندگاری مردم در روستا و مهاجرت معکوس اجرای طرح تکام با بهره مندی از ظرفیت روستا در بحث اشتغال و مسکن روستایی برای توانمندسازی روستاییان است.

  نماینده عالی دولت در گیلان از مدیران اجرایی خواست تا برای حل مشکلات روستاییان به ویژه در بحث صدور مجوز ساخت وساز حداکثر حمایت و پشتیبانی از روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی روستاییان راهبرد دولت است

توانمندسازی روستاییان راهبرد دولت است