مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-25سياسي

تلاش برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیگیری بودجه و تأمین منابع مالی برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان و کارکنان موضوعی است که پیگیری می شود تا به نتیجه برسد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیگیری بودجه و تأمین منابع مالی برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان و کارکنان موضوعی است که پیگیری می شود تا به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا انجم شعاع امروز، 3 آبان در جمع محیط بانان و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: اجرای قوانین زیر بنایی و حیاتی اصل 50 قانون اساسی یک سازمان پویا، فعال، شاداب و مجهز به فناوری های نوین از محیط زیست ساخته است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست تصریح کرد: اکنون فعالیت ها در حوزه های محیط زیست طبیعی و انسانی و مشارکت مردم و فرهنگ سازی به خوبی به پیش می رود.

وی، رسیدگی به معیشت محیط بانان و کارکنان محیط زیست را یک اولویت دانست و افزود: سال گذشته با پیگیری های انجام شده و مساعدت های قانونی در قالب فوق العاده ویژه همکاران و اضافه کار و رفاهی، مواردی اعمال شد؛ بودجه محیط زیست ملی است و در قالب پیگیری های ملی و استانی باید حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان ترمیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان

تلاش برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان