مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-05سياسي

بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدیران هزینه می شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه تضمینی برای هزینه کرد بودجه های فرهنگی در راستای نقشه مهندسی فرهنگی وجود ندارد، گفت: بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدیران هزینه می شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه تضمینی برای هزینه کرد بودجه های فرهنگی در راستای نقشه مهندسی فرهنگی وجود ندارد، گفت: بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدیران هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 14 آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که به صورت برخط با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: باید ساز و کار اجرایی سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سطح ملی و استانی تنظیم شود و در کنار تلاش های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان بنا به دستور رییس جمهور در این راستا، باید اهتمام به اجرایی شدن این نقشه بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ملاحظات شورای فرهنگ عمومی در راستای اجرایی شدن سند در ضمن برنامه های اجرایی لحاظ شود، افزود: نقش سازمان برنامه و بودجه در این راستا و پیوست فرهنگی اکثر طرح ها مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تضمینی برای هزینه کرد بودجه های فرهنگی در راستای نقشه مهندسی فرهنگی وجود ندارد، گفت: بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدیران هزینه می شود

بودجه های فرهنگی به صورت سلیقه ای توسط مدیران هزینه می شود