مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-16پزشكي

کاهش ذخایر خون در مازندران


مسوول دفتر جذب اهداکنندگان انتقال خون استان مازندران، از کاهش ذخایر خون در همه گروه های خونی به ویژه A+ و O+ در استان مازندران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سمیه چیتگری مسوول دفتر جذب اهداکنندگان انتقال خون استان مازندران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همه ساله با شروع فصل سرما و آستانه فصل زمستان به علت شیوع بیماری های رایج این فصل مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا , مراکز اهدای خون با کاهش شدید مراجعه افراد داوطلب اهدای خون مواجه می شوند و این در حالی است که فعالیت مراکز درمانی در این فصول مانند گذشته و حتی بیشتر از آن پابرجاست .

وی با اشاره به افزایش درخواست خون و فرآورده های خون توسط مراکز درمانی در این روزهای اخیر، اظهار کرد: هم اکنون ذخایر خون استان در همه گروه های خونی به ویژه A+ و O+ باکاهش شدیدی روبرو شده است.

مسوول دفتر جذب اهداکنندگان انتقال خون استان مازندران از مردم نوع دوست استان به ویژه جوانان می خواهیم با هدف نجات جان بیماران که یک تکلیف اخلاقی و انسانی است به مراکز اهدای خون سطح استان مراجعه کنند و با اهدای خون، انتقال خون مازندران را در تامین و حفظ ذخایر مناسب و مطلوب خون مورد نیاز بیماران کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خون در مازندران

کاهش ذخایر خون در مازندران