مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-24اقتصادي

تمدید 8 گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریتی درشرکت گاز سیستان و بلوچستان


ممیزی خارجی گواهینامه های استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار و این شرکت موفق به تمدید 8 گواهینامه شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ممیزی خارجی گواهینامه های استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار و این شرکت موفق به تمدید 8 گواهینامه شد.

محمدرضا میرشکاری مدیر عامل شرکت گاز استان در گفت وگو با ایسنا در این خصوص گفت: بکارگیری سیستم های راهبردی مدیریت می تواند به هم افزایی، بهبود فرآیندها ، بهره وری و عملکرد سازمان منجر شود و در این راستا کسب گواهینامه های استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به عنوان یکی از ابزارهای مهم و موثردر پیشبرد و نیل به اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی در مناسب سازی زیربنای فعالیت های توسعه پایدار و در نهایت ارتقای کیفیت و رضایت ذینفعان ایفا نماید.

وی در ادامه افزود: به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ،فرآیند ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی طی دو روز توسط شرکت آریان توف پاسارگاد برگزار و شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان به همت کارکنان توانمند خود موفق به تمدید گواهینامه های )ISO 31000 مدیریت ریسک ) ISO10015 (آموزش ) ISO 10002(رسیدگی به شکایات ( ISO 10004(رضایتمندی ذینفعان ) ISO 45001 ( ایمنی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 8 گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریتی درشرکت گاز سیستان و بلوچستان

تمدید 8 گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریتی درشرکت گاز سیستان و بلوچستان