مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:512023-11-02اقتصادي

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی اسماعیلی همزمان با سفر رییس جمهور به استان کردستان از تالار مرکزی شهر سنندج بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از تالای مرکزی فرهنگ سنندج اظهار کرد:  توجه ویژه به پروژه های مهم و شاخص در حوزه فرهنگ و هنر از برنامه های وزارت ارشاد اسلامی است.

به گفته وی، تخصیص اعتبار ویژه به  پروژه تالار مرکزی سنندج در اولویت قرار می گیرد در سفر رییس جمهور مردمی و هیات دولت به استان کردستان، 190 میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت که صدرصد قابل تحقق است برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیرند که با تخصیص و تزریق به موقع اعتبارات، این پروژه فرهنگی و هنریحداقل تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد و به انتظار 20 ساله مردم این استان پایان دهیم.

آیت الله رییسی در دور دوم سفرهای استانی خود امروز به منظور دیدار با مردم کردستان و بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح 16 کلان پروژه وارد کردستان شد.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رییسی در سفر به کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج