مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-23اقتصادي

«دوشنبه» میزبان همایش اقتصادی و بازرگانی تاجیکستان و قطر


در حاشیه سفر هیأتی متشکل از مقامات و همچنین بازرگانان قطری به تاجیکستان همایش اقتصادی و تجاری دو کشور در شهر دوشنبه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در چارچوب سفر هیات دولت قطر به تاجیکستان در شهر دوشنبه همایش اقتصادی و بازرگانی دو کشور برپا شد.

ریاست هیات تاجیکستان در این همایش را آشوربای صلاح زاده معاون اول وزارت توسعه اقتصاد و تجارت این کشور و طرف مقابل را فیصل بن ثانی الثانی رییس بخش سرمایه گذاری های آسیا و آفریقا دپارتمان سرمایه داری قطر بر عهده داشتند.

در این همایش دو طرف اظهار داشتند که با سفر دولتی امیر قطر به تاجیکستان در تاریخ 8 ژوئن سال جاری و مذاکرات وی با رییس جمهور تاجیکستان صفحه جدیدی در روابط دوجانبه بین دو کشور آغاز شد.

در همایش اقتصادی و بازرگانی دو کشور، فرصت های سرمایه گذاری تاجیکستان، مناطق آزاد اقتصادی، رونمایی اطرح های یاولویت دار توسط کمیته حفاظت از محیط زیست، ریاست زمین شناسی، شرکت اوستا گروپ ، شرکت آلومینیوم تاجیک و شرکت غیور گروه معرفی شدند.

علاوه بر این، به منظور جذب بودجه اضافی در چندین پروژه اولویت دار از جمله فرودگاه بین المللی مسافربری و باربری دنغره ، نوسازی کارخانه آلومینیوم تاجیکستان ، سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق آبی راغون ، نیروگاه برق آبی شوراب و تاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان همایش اقتصادی و بازرگانی تاجیکستان و قطر

«دوشنبه» میزبان همایش اقتصادی و بازرگانی تاجیکستان و قطر