مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-24سياسي

عدم مشاهده مورد مثبتی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در نهاوند


رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با بیان اینکه مورد مثبتی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان نهاوند مشاهده نشده است، گفت: لازم است دستگاه های عضو ستاد پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شهرستان برای مقابله با این بیماری در آمادگی کامل باشند.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با بیان اینکه مورد مثبتی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان نهاوند مشاهده نشده است، گفت: لازم است دستگاه های عضو ستاد پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شهرستان برای مقابله با این بیماری در آمادگی کامل باشند.

میثم قیاسی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و ورود پرندگان مهاجر به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برای جلوگیری و پیشگیری از بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تالاب ها و استراحتگاه های پرندگان مهاجر در شهرستان نهاوند رصد و پایش می شوند.

وی افزود: همچنین در این راستا برای جلوگیری از فروش طیور زنده در سطح شهر، عرضه تخم مرغ فله و محلی و جابجایی کود مرغی بدون هماهنگی اداره دامپزشکی شهرستان و سایر دستگاه های ذیربط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

قیاسی ادامه داد: خوشبختانه طی سال جاری تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشده اما با توجه به انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشاهده مورد مثبتی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در نهاوند

عدم مشاهده مورد مثبتی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در نهاوند