مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01اقتصادي

جریمه دو هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدیرعامل یک شرکت برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره دو هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد جریمه شد.

- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدیرعامل یک شرکت برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره دو هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد جریمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که 11هزار و 271 کیلوگرم انواع نهاده های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی افزود: این شرکت قرار بود 12 هزار و 207 تن کنسانتره تولید و به 6 شهرستان گرمسیری عرضه کندکه شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی باشت متوجه شد شرکت از این مقدار 2 هزار و 257 تن را تحویل نداده است.

محسنی گفت: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالاها به نرخ رسمی در شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف به پرداخت 2 هزار و 185 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه دو هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره

جریمه دو هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره