مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-02ورزشي

ناکامی دوباره شهر راز در خانه


نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر حریفی از استان همسایه متوقف شد تا سریال ناکامی این تیم در بازی های خانگی ادامه پیدا کند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، تیم های فوتبال شهر راز شیراز و نفت و گاز گچساران عصر پنج شنبه، 11 آبان در ورزشگاه حافظیه شیراز و در هوایی ابری به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که از هفته دهم رقابت ها انجام شد، وحید اصغرزاده، مهدی کربلایی، محسن آقایی، علی قربانخانی، میثم مرادی، علی حدادی فر، رضا خانی، ایمان غلامی، جلیل پناهی، ساسان جعفری کیا و امین رضایی از ابتدا در ترکیب نفت وگاز قرار گرفتند و مهرداد بشاگردی، فرزان دانا، محمد امینی، پیمان نامور، میلاد غریبی، روح الله صفویان پور، رضا آقابابایی، حسین فاضلی، کمال الدین نیک خوی، جواد نصیر، مجید بهروز برشنه نیز بازیکنان شهر راز را تشکیل می دادند.

هدایت شهر راز برعهده ستار زارع بازیکن سابق باشگاه برق شیراز بود و هدایت نفت و گاز را هم پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال تهران به عهده داشت.

در این مسابقه هر دو تیم در ارائه بازی تهاجمی و خلق موقعیت گل، بسیار ضعیف ظاهر شدند و شاهد یکی از بازی های کسل کننده جام آزادگان بودیم.

در نهایت این بازی که از تماشاگر بسیار اندکی هم برخوردار بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دوباره شهر راز در خانه

ناکامی دوباره شهر راز در خانه