مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-14فناوري

درخشش فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان


هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 که از 16 تا 19 آبان ماه برگزار شد، با استقبال استثنایی بازدیدکنندگان و جمعیتی که مشتاق کشف جدیدترین محصولات صنعت خودرو بودند، - نکته برجسته این رویداد، معرفی رسمی آریزو 6 جی تی توسط برند فونیکس بود که فناوری پیشرفته پلاگین هیبرید (PHEV) را به نمایش می گذاشت.

فونیکس تأثیر قابل توجهی در نمایشگاه گذاشت و با غرفه خود تعداد زیادی از شرکت کنندگان علاقه مند به ویژگی های نوآورانه آریزو 6 جی تی را به خود جلب کرد.

با شعار فونیکس؛ ترسیم زندگی بدون مرز حضور قدرتمند این برند و رونمایی از آریزو 6 جی تی به موفقیت و هیجان کلی نمایشگاه خودرو کمک کرد.

نگاه ها به سوی فونیکس غرفه سازی جذاب، مراسم رونمایی و فناوری به روز محصولات، فونیکس را به یکی از پربازدیدترین و شلوغ ترین غرفه ها در بین شرکت های خودروسازی تبدیل کرد و تعداد قابل توجهی از علاقه مندان را به خود جذب کرد.

فونیکس FX، تیگو 7 پرو مکس، تیگو 8 پرو، آریزو 6 پرو، از میان محصولات فونیکس در بخش موتورهای احتراق داخلی و تیگو 8 پرو e پلاس، نماینده فونیکس در بخش انرژی های جدید بود.

فونیکس، پیشتاز در انرژی های نوین اکنون فونیکس در کنار حفظ ابعاد لوکس و درجه یک محصولات خود، قصد دارد در زمینه خودروهای با انرژی جدید موسوم به NEV (New Energy Vehicles) پیشگام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان

درخشش فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان