مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 01:302023-11-04اجتماعي

توضیح معاون استاندار درباره تنگی نفس دانش آموزان اهوازی در پی استنشاق بوی نامطبوع


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص تنگی نفس تعدادی از دانش آموزان مدرسه کوثر اهواز بر اثر استنشاق بوی نامطبوع و انتقال این دانش آموزان به بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص تنگی نفس تعدادی از دانش آموزان مدرسه کوثر اهواز بر اثر استنشاق بوی نامطبوع و انتقال این دانش آموزان به بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.

عبداله افرازه شهاوند در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص تنگی نفس تعدادی از دانش آموزان مدرسه کوثر اهواز بر اثر استنشاق بوی نامطبوع و انتقال این دانش آموزان به بیمارستان در روز شنبه (13 آبان ماه) اظهار کرد: دشمن دقیقا که می داند دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما نقش اساسی در جامعه دارند، به دنبال این بودند که طراحی کنند و از این فضا سوءاستفاده ضدامنیتی کنند و شاهد بودید که مجددا بعضی از دوستان ناآگاهانه در داخل و هم چنین بعضی از رسانه های ضد انقلاب به دنبال این بودند که از یک اتفاق کاملا طبیعی که در یکی دو مدرسه در منطقه پردیس اهواز اتفاق افتاد، بهره برداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اتفاقی که روز شنبه افتاد، یک اتفاق کاملا طبیعی بود؛ مایعی بود که قرار بود به گاز شهری تزریق شود و همین بوی گازی است که شهروندان در خانه هایشان نیز استنشاق می کنند و هیچ ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون استاندار درباره تنگی نفس دانش آموزان اهوازی در پی استنشاق بوی نامطبوع

توضیح معاون استاندار درباره تنگی نفس دانش آموزان اهوازی در پی استنشاق بوی نامطبوع