مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-23اجتماعي

رونمایی از سرویس بهداشتی لوکس بالن فضایی نپتون


شرکت «اسپیس پرسپکتیو»(Space Perspective) از سرویس بهداشتی بالن فضایی خود که قرار است به زودی گردشگران علاقه مند را به اوج آسمان ببرد، رونمایی کرد.

- شرکت اسپیس پرسپکتیو (Space Perspective) از سرویس بهداشتی بالن فضایی خود که قرار است به زودی گردشگران علاقه مند را به اوج آسمان ببرد، رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت اسپیس پرسپکتیو به تازگی از جدیدترین افزونه به عملیات گردشگری فضایی خود رونمایی کرده است که یک سرویس بهداشتی با طراحی منحصربفرد به نام اسپیس اسپا (Space Spa) است که بخشی از کپسول سفینه فضایی نپتون(Neptune) خواهد بود.

سفینه فضایی نپتون که توسط یک بالن عظیم به جو زمین منتقل می شود، یک کپسول تحت فشار است که به مسافران تجربه ای لوکس تر و آرام تر از گردشگری فضایی زیرمداری را نسبت به سفرهای فضایی ارائه شده توسط شرکت های بلو اوریجین(Blue Origin) و ویرجین گلکتیک(Virgin Galactic) نوید می دهد.

به گفته نمایندگان این شرکت، اسپیس اسپا که داخل سالن این کپسول هشت نفره تعبیه شده است به عنوان یک خلوتگاه شخصی در طول پروازهای سفینه فضایی نپتون عمل خواهد کرد.

جین پوینتر، بنیانگذار و یکی از مدیران اجرایی شرکت اسپیس پرسپکتیو در بیانیه ای گفت: یکی از پرتکرارترین سؤالاتی که مردم وقتی می فهمند پرواز فضایی ما شش ساعت طول می کشد، می پرسند این است که آیا یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سرویس بهداشتی لوکس بالن فضایی نپتون

رونمایی از سرویس بهداشتی لوکس بالن فضایی نپتون