مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-25ورزشي

رییس رسانه ملی توپ حق پخش فوتبال را به زمین هیأت دولت انداخت


رییس رسانه ملی با تاکید بر حق رشته های ورزشی برای دریافت حق پخش از تلویزیون، پرداخت این مبلغ را به تامین اعتبار از سوی هیات دولت منوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مردادماه 1401 باشگاه استقلال تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که از این پس امکان حضور دوربین های تلویزیونی جهت تصویربرداری از مسابقات خانگی (به استثنا پخش زنده مسابقه) و نشست های خبری پیش و پس از مسابقاتی که استقلال میزبان آن هاست، وجود ندارد .

مصطفی آجورلو - مدیرعامل وقت استقلال - و رضا درویش - مدیرعامل وقت پرسپولیس - نیز در نامه ای مشترک خطاب به پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، خواستار جلوگیری از پخش خلاصه بازی های دو تیم پرطرفدار پایتخت در بخش های خبری و برنامه های تخصصی فوتبالی صداوسیما شدند.

جبلی:دولت باید حق پخش صداوسیما را تأمین کند با گذشت بیش از یکسال از حواشی مرتبط با موضوع حق پخش مسابقات ورزشی، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما امروز چهارشنبه 3 آبان در حاشیه جلسه هیأت دولت از موافقت وزارت ورزش با پیشنهاد مطرح شده از سوی رسانه ملی در موضوع حق پخش تلویزیونی خبر داد.

رییس سازمان صداوسیما درباره موضوع حق پخش در جمع خبرنگاران گفت: پیشنهاد ما این بود همانگونه که برای پخش برنامه های ورزشی خارجی دولت محترم حق پخش را به صداوسیما پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رسانه ملی توپ حق پخش فوتبال را به زمین هیأت دولت انداخت

رییس رسانه ملی توپ حق پخش فوتبال را به زمین هیأت دولت انداخت