مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-04دانش

ضرورت استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری


دکتر ولایتی طی پیامی به بیست وپنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی بر استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری، تلاش برای کاهش وابستگی اقتصاد دانشگاه به شهریه دانشجویی و کوشش برای گسترش تعاملات بین المللی و جذب دانشجویان غیرایرانی .

- ولایتی در پیامی به بیست وپنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد تاکید کرد ضرورت استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری دکتر ولایتی طی پیامی به بیست وپنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی بر استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری، تلاش برای کاهش وابستگی اقتصاد دانشگاه به شهریه دانشجویی و کوشش برای گسترش تعاملات بین المللی و جذب دانشجویان غیرایرانی با اولویت جهان اسلام تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام دکتر علی اکبر ولایتی، رییس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وپنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به ریاست دکتر طهرانچی و با حضور معاونان و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها در واحد جامع مستقل نجف آباد آغاز به کار کرده است، قرائت شد.

در بخشی از متن پیام دکتر ولایتی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی، معاونین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری

ضرورت استمرار جهاد علمی تا دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری