مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-08اجتماعي

ساخت 13 پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود حق لطفی در خصوص برنامه های سازمان متبوعش برای حل معضل کمبود پارکینگ در پایتخت، اظهار داشت: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری تهران در حال حاضر 3 پارکینگ در حال ساخت دارد و امیدواریم .

- سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران با بیان اینکه ساخت 13 پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک تهران است، گفت: تکمیل و افتتاح 2 پارکینگ تا ابتدای زمستان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود حق لطفی در خصوص برنامه های سازمان متبوعش برای حل معضل کمبود پارکینگ در پایتخت، اظهار داشت: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری تهران در حال حاضر 3 پارکینگ در حال ساخت دارد و امیدواریم که طی برنامه زمانبندی شده اولین پارکینگ (پارکینگ مینابی) در اواخر پاییز به بهره برداری برسد، درهمین راستا تا پایان سال جاری نیز پارکینگ جوادیه به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر قرارداد 4 پارکینگ با مجموعه سازمان حمل و ترافیک شهرداری تهران امضاء شده و در حال طراحی آن ها هستیم و فکر می کنم 2 مورد از آن ها در اوایل زمستان آماده اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 13 پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک تهران

ساخت 13 پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک تهران