مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15سياسي

حیات انقلاب اسلامی در سایه فداکاری خانواده های شهدا و جانبازان ادامه پیدا کرده است


رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس از درخشان ترین دوران تاریخ جمهوری اسلامی است که حیات انقلاب اسلامی در سایه ایثار و فداکاری خانواده های شهدا، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس از درخشان ترین دوران تاریخ جمهوری اسلامی است که حیات انقلاب اسلامی در سایه ایثار و فداکاری خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ادامه پیدا کرده است.

حجت الاسلام ذوالفقار جبراییلی در دیدار با خانواده شهید یعقوب نیک اندیش از شهدای نیروی پدافندهوایی ارتش، بیان کرد: مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت با احیای ارزش های مقاومت و فداکاری در مقابل یوغ استبداد و ذلت، عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: پاسداری و صیانت از آرمان های امام راحل و شهیدان والامقام می تواند به عنوان الگویی ماندگار در مقابل فشارها و هجمه های همه جانبه دشمنان باشد.

وی با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را نباید مختص دوران دفاع مقدس بدانیم و باید این فرهنگ را در جامعه و به ویژه در بین نسل امروز تقویت کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب تاکید کرد: شهدا از بزرگترین و عزیزترین سرمایه خویش یعنی جان خود گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات انقلاب اسلامی در سایه فداکاری خانواده های شهدا و جانبازان ادامه پیدا کرده است

حیات انقلاب اسلامی در سایه فداکاری خانواده های شهدا و جانبازان ادامه پیدا کرده است