مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:352023-10-24اجتماعي

نگذاشتیم کمبود معلم در کرمانشاه به چشم بیاید


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تعداد فرهنگیان استان نسبت به سال تحصیلی گذشته، گفت: با وجود کمبودها، نگذاشتیم کمبود معلم در کرمانشاه به چشم بیاید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تعداد فرهنگیان استان نسبت به سال تحصیلی گذشته، گفت: با وجود کمبودها، نگذاشتیم کمبود معلم در کرمانشاه به چشم بیاید.

سلمان محمدی، عصر امروز( دوم آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای اجرای پروژه مهر، گفت: با برنامه ریزی خوب صورت گرفته توانستیم بدون کمترین مشکل سال تحصیلی جدید را آغاز کرده، به نحوی که اول مهر کلاس درس بدون معلم و معلم بدون کلاس درس در استان نداشتیم.

محمدی افزود: با وجود کمبودهایی که برای تامین معلم مورد نیاز در استان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته داشتیم، تلاش کردیم تا با اضافه تدریس نیروهای شاغل و نیز استفاده از نیروهای بازنشسته، کمبودها را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در حالی که برخی استان های کشور برای تامین معلم های مورد نیاز به سمت استفاده از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز رفتند، اما با تدابیر صورت گرفته برای تامین معلم از دیگر راه ها، در استان از دانشجوها استفاده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاشتیم کمبود معلم در کرمانشاه به چشم بیاید

نگذاشتیم کمبود معلم در کرمانشاه به چشم بیاید