مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-19اقتصادي

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد


معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: در سال گذشته 1100 میلیارد تومان وام اعطا شده و حدود 15 هزار شغل ایجاد شده است و نمایشگاه شهرقدس نیز در راستای حمایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، نمایشگاه عرضه دستاوردهای کارآفرینان شهرستان قدس با حضور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس ظهر امروز افتتاح شد و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

  مهدی سلامی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از ایجاد این بازارچه حمایت و معرفی طرح ها، بازاریابی و فروش تولیدات و نشان دادن دستاوردهای مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی است.

وی گفت: در این بازارچه 27 غرفه راه اندازی شده که 10 خانواده تحت حمایت هستند و سرپرستان خانوار با دریافت وام از بهزیستی، کمیته امداد و فرمانداری علاوه بر تولید برای افراد دیگر نیز ایجاد شغل کرده اند.

   معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با بیان اینکه توانمندسازی خانواده از مسیر اشتغال یکی از رسالت های کمیته امداد است، افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه حیات، خدمات مشاوره دریافت کرده و درصورت توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهرقدس افتتاح شد