مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-08پزشكي

نسخه گیاهی ارزان، تضمین شده و در دسترس همه برای تقویت موی سر! (+عکس)


به دلیل رنگ قهوه ای طلایی خود بسیار معروف است، ترکیبی از درشت مغذی ها و ریز مغذی های ضروری را در خود جای داده است و از این نظر همچون یک نیروگاه تغذیه ای ارزشمند در نظر گرفته می شود.

- نسخه گیاهی ارزان، تضمین شده و در دسترس همه برای تقویت موی سر! (+عکس) به دلیل رنگ قهوه ای طلایی خود بسیار معروف است، ترکیبی از درشت مغذی ها و ریز مغذی های ضروری را در خود جای داده است و از این نظر همچون یک نیروگاه تغذیه ای ارزشمند در نظر گرفته می شود.

عصر ایران- هرچند تخم کتان قرن ها در تغذیه مردم محلی و همچنین برای مقاصد بهداشتی درمانی کاربرد فراوان داشته است، به نظر می رسد که یکی از مهم ترین فواید آن که چیزی جز کمک به حفظ سلامت مو نیست، در سال های اخیر مورد کم لطفی و فراموشی قرار گرفته است! چه تخم کتان را به صورت موضعی و در قالب روغن استفاده کنیم و چه به شکل دانه کتان آسیاب شده خوراکی، از مزایای شگفت انگیز این گیاه در راستای داشتن موهایی سالم تر بهره مند خواهیم شد.

در واقع این باور سنتی وجود دارد که استفاده از روغن دانه کتان موها را تقویت و رشد آنها را افزایش می دهد.

تخم کتان در حالی که تحقیقات انجام شده در این حوزه محدود هستند، هیچ شکی وجود ندارد که تخم کتان آسیاب شده و روغن آن فواید زیادی برای سلامتی عمومی بدن و به خصوص سلامت موهایمان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه گیاهی ارزان، تضمین شده و در دسترس همه برای تقویت موی سر! (+عکس)

نسخه گیاهی ارزان، تضمین شده و در دسترس همه برای تقویت موی سر! (+عکس)