مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-05اقتصادي

همدان نیازمند ایجاد بندر خشک است


نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان خواستار احداث بندر خشک در همدان شد و گفت: احداث این بندر به عنوان انبار موقت یا دائمی محصولات به توسعه تجاری استان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان خیرالله اسدی عصر امروز در جلسه بررسی موانع و مسائل فعالان اقتصادی استان با ارائه پیشنهاد احداث بندر خشک در همدان اظهار کرد: احداث بندرخشک به عنوان انبار موقت یا دائمی محصولات، نه تنها به توسعه تجاری استان کمک خواهد کرد بلکه از لحاظ بین المللی نیز بسیار حائز اهمیت است.

  وی با تأکید بر اینکه سرمایه گذار ایجاد بندر خشک در همدان آماده است، گفت: همدان به این بندر نیاز دارد تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، خدمات مورد نیاز را برای حمل ونقل فراهم می کند.

نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان با اشاره به اینکه بندرخشک باید در مکانی مناسب احداث شود، اظهار کرد: کالاهایی که در بندرخشک همدان انبار می شود از طریق حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و.

می تواند به اقصی نقاط کشور حمل و کالاهای صادراتی به بنادر و دریا منتقل شود.

  وی با بیان اینکه بندر خشک مزایای بسیاری در اقتصاد و محیط زیست استان دارد، تصریح کرد: بندر خشک را می توان یک مکانی امن برای کنترل، انبار داری موقت، بازرسی و گمرک در تجارت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان نیازمند ایجاد بندر خشک است

همدان نیازمند ایجاد بندر خشک است