مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-24ورزشي

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از «کودکان غزه»


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمد علی چوبینی امروز، 2 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد بین المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا 20 آبان ماه به نشانی shiraz.

iran1402@gmail.

com ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز بیان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر 5 اثر در ابعاد 30 در 42 سانتی متر و یا در اندازه A3 است.

چوبینی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به صورت فایل jpg با حجم 300 dpi به صورت سیاه سفید و رنگی ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از «کودکان غزه»

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از «کودکان غزه»