مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-23سياسي

از خود گذشتن برای ارائه خدمت به دیگران از رسالت سربازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجلیل از مقام سرباز در جمع خبرنگاران گفت: - معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:رسالت سربازی، از خود گذشتن برای ارائه خدمت به دیگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجلیل از مقام سرباز در جمع خبرنگاران گفت: مفتخریم که لباسی بر تن داریم که مایه آسایش و آرامش هم وطنانمان در سراسر کشور است.

وی افزود: به این دلیل به پوشیدن لباس مقدس انتظامی افتخار می کنیم که هرکس در جامعه ایران مورد ظلم و ستمی قرار می گیرد، برای احقاق حق خود به ما مراجعه می کند.

ضمن این که دفاع از تمام مرز های کشور برعهده سربازان عزیزی است که مدتی به عنوان امانت در اختیار نیرو های مسلح هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به وجود تک تک عزیزانی که لباس مقدس سربازی را به تن دارند، افتخار می کنیم و تاکید داریم امنیت و آسایشی که امروز در سطح کشورمان برقرار است که باعث می شود فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به روال عادی در جریان باشد، در سایه وجود پرسنل وظیفه یگان های مختلف نیرو های مسلح به دست آمده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خود گذشتن برای ارائه خدمت به دیگران از رسالت سربازی است

از خود گذشتن برای ارائه خدمت به دیگران از رسالت سربازی است