مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-28ورزشي

پیروزی کودگلفام در روزی که سرمربی سابق تیم ملی نیز حضور داشت


نماینده آمل در جمع مدعیان بالای جدول لیگ دسته یک تیم کود گلفام آمل درهفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در روزی که بهروزعطایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران نیز در سالن پیامبراعظم این شهر حضور داشت با پیروزی برابر تیم مقاومت ماکو .

- ایسنا/مازندران نماینده آمل در جمع مدعیان بالای جدول لیگ دسته یک تیم کود گلفام آمل درهفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در روزی که بهروزعطایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران نیز در سالن پیامبراعظم این شهر حضور داشت با پیروزی برابر تیم مقاومت ماکو به جمع تیم های بالای جدولی گروه دوم این مسابقات صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، نماینده آمل در هفته هفتم این مسابقات جمعه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد و صاحب چهارمین پیروزی این فصل خود درخانه شد.

شاگردان مهدی رنجبر در تیم کودگلفام آمل در این دیدار با امتیازهای (25 بر 20 )، ( 25 بر15 ) و (25 بر18 ) برابر تیم مقاومت ماکو صاحب پیروزی شد و3 امتیاز ارزشمند خانگی را به حساب اندوخته های خود اضافه کردند.

بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران وتیم لیگ برتری فولاد سیرجان ایرانیان دقایقی پس از شروع این مسابقه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل حضور یافت و از نزدیک نظاره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی کودگلفام در روزی که سرمربی سابق تیم ملی نیز حضور داشت

پیروزی کودگلفام در روزی که سرمربی سابق تیم ملی نیز حضور داشت