مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-04ورزشي

تغییر ناگهانی معادلات در خط حمله استقلال


روزگاری که مطهری در استقلال تجربه کرد را این روزها رمضانی تجربه می کند؛ به طوری که او از جمع بازیکنانِ مغضوب نکونام به امید اول گلزنی استقلالی ها تبدیل شده است.

- برخلاف فصل گذشته، حالا آرمان رمضانی امید اول گلزنی استقلال در لیگ برتر محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، استقلال در بازار نقل وانتقالات نتوانست عملکرد چشمگیری را داشته باشد و آبی ها در جذب بازیکنان موردنیاز جواد نکونام ناموفق بودند.

همین مسئله باعث شد تا سرمربی استقلال در برنامه های خود تجدیدنظر کند؛ به طوری که او قصد داشت تا سیمای خط حمله تیمش را نسبت به فصل گذشته تغییر بدهد و در همین راستا، نام سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی را در فهرست مازاد خود قرار داد اما ناکامی در جذب گزینه های موردنظر او سبب شد تا سرمربی استقلال راه چاره ای جز بازگرداندن رمضانی به فهرست تیمش نداشته باشد.

رمضانی در حالی به فهرست استقلالی ها بازگشت که از فصل گذشته هم امیرارسلان مطهری و پیمان بابایی در خط حمله استقلال ماندنی شده بودند و تنها یک مهاجم خارجی به جمع بازیکنان خط آتش آبی ها اضافه شد؛ گوستاوو بلانکو.

مهاجم آرژانتینی ای که جواد نکونام علاقه زیادی به جذب او داشت و بعد از نزدیک به دو ماه از امضای قرارداد بلانکو با استقلالی ها، مجوز بازی او صادر شد و از هفته گذشته رسماً فعالیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ناگهانی معادلات در خط حمله استقلال

تغییر ناگهانی معادلات در خط حمله استقلال