مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-31بين الملل

جنایت و مکافات لایک های ممنوعه!


اگر بخواهیم صادقانه تر بنویسیم باید یادآور شویم که فقط یک بار از آغاز حملات تاکنون کمک های بشردوستانه ای شامل 10 مینی کامیون به غزه ارسال کردند که بار اصلی آن «کفن» بود! - اگر بخواهیم صادقانه تر بنویسیم باید یادآور شویم که فقط یک بار از آغاز حملات تاکنون کمک های بشردوستانه ای شامل 10 مینی کامیون به غزه ارسال کردند که بار اصلی آن کفن بود! فارس پلاس؛ تقی دژاکام در یادداشتی نوشت: هنگامی که در صبح یک روز زمستانی در فوریه 2022، قوای روسیه به اوکراین حمله کردند، هیچ ‎کس فراموش نمی کند که واکنش های دولت ها و سازمان های بین المللی به این حمله چه بود.

شورای امنیت با شدیدترین لحن ممکن این حمله را محکوم کرد و از مسکو خواست که فوراً، کامل و بدون قیدوشرط تمام نیرو های نظامی خود را از خاک اوکراین خارج و این کشور را ترک کند.

در این قطعنامه همچنین تأکید شد باید اجازه و تسهیل دسترسی سریع، ایمن و بدون مانع به کمک های بشردوستانه به نیازمندان در اوکراین، برای محافظت از غیرنظامیان از جمله پرسنل کمک های بشردوستانه و افراد در موقعیت های آسیب پذیر از جمله کودکان مد نظر قرار گیرد.

همچنین به کشور های عضو سازمان ملل، سازمان امنیت و همکاری اروپا و سایر نهاد ها و سازمان های بین المللی و منطقه ای تأکید شد از کاهش تنش در منطقه حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت و مکافات لایک های ممنوعه!

جنایت و مکافات لایک های ممنوعه!