مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-13اجتماعي

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس اصفهان و چند شهرستان دیگر


با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، - ایسنا/اصفهان با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی سه شنبه، 23 آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری و سکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را در بر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

او ادامه داد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک سامانه ناپایدار در 24 ساعت آینده، پایداری جو کاهش می یابد و با کاهش غلظت آلاینده ها، وضعیت مناسبی در روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

شیشه فروش تأکید کرد: همچنان طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان از در منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس اصفهان و چند شهرستان دیگر

ادامه آموزش غیرحضوری دانشگاه ها و مدارس اصفهان و چند شهرستان دیگر