مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-04سياسي

عملیات ساخت هزار واحد مسکن نخبگان علمی دانشگاهی آغاز شد


عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکن نخبگان علمی دانشگاهی آغاز شدتفاهم نامه اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، برای نخبگان علمی متاهل پردیس کرج دانشگاه خوارزمی در محل ساختمان مرکزی بانک کارآفرین امضا شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک کارآفرین، این تفاهم نامه با حضور احمد بهاروندی، مدیرعامل و عباس خسروانی، معاون اعتبارات به نمایندگی از بانک کارآفرین، سید مصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی و محمد جواد اسماعیلی از شرکت توسعه گران عمران ستاد به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و علی حسن بیگی، رییس دانشگاه خوارزمی به امضا رسید.

در این مراسم، سید مصطفی سیدهاشمی، ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک کارآفرین و عزم این بانک برای حضور در طرح های همکاری دانشگاه و بانک گفت: همواره در طرح های مشترک، مساله زمان مغفول واقع می شود اما یکی از تمایزات بانک کارآفرین توجه به زمان اجرای پروژه های مشترک است.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، توجه خاص بانک کارآفرین به موضوع خانواده و دانشگاه را دلیل تسریع در امضای تفاهم نامه حاضر خواند و افزود: براساس این تفاهم نامه، بانک کارآفرین در قالب نهضت ملی مسکن برای ساخت هزار واحد مسکونی برای نخبگان متاهل جوان دانشگاه خوارزمی، هزار و 100 میلیارد ریال تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت هزار واحد مسکن نخبگان علمی دانشگاهی آغاز شد

عملیات ساخت هزار واحد مسکن نخبگان علمی دانشگاهی آغاز شد