مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-06بين الملل

رویترز: پوتین در انتخابات 2024 روسیه نامزد می شود


خبرگزاری «رویترز» به نقل از شش منبع گزارش داد رییس جمهور روسیه تصمیم خود را برای شرکت در انتخابات 2024 این کشور گرفته؛ سخنگوی کرملین در واکنش گفت هنوز پوتین در این خصوص اظهاراتی نداشته و کارزاری به طور رسمی اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از شش منبع گزارش داد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تصمیم گرفته در انتخابات ریاست جمهوری مارس 2024 شرکت کند، اقدامی که می تواند او را تا سال 2023 در قدرت نگه دارد زیرا به تحلیل رویترز، رییس کرملین فکر می کند باید روسیه را در پرخطرترین دوره در دهه های اخیر هدایت کند.

پوتین که هفتم اکتبر 71 ساله شد، در آخرین روز سال 1999 ریاست جمهوری را از بوریس یلتسین تحویل گرفت و تا همین حالا هم طولانی ترین دوره ریاست جمهوری در روسیه را از زمان ژوزف استالین داشته و حتی دوره طولانی تری را از دوره 18 ساله لئونید برژنف تجربه کرده است.

  این منابع که به شرط ناشناس ماندن با رویترز گفت وگو کردند، گفتند اخبار تصمیم پوتین پخش شده و مشاوران اکنون برای کارزار انتخاباتی و انتخاب پوتین آماده می شوند.

به ادعای این گزارش، برای پوتین که در نظرسنجی ها از محبوبیت 80 درصدی داخل روسیه برخوردار است، انتخابات فرمالیته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: پوتین در انتخابات 2024 روسیه نامزد می شود

رویترز: پوتین در انتخابات 2024 روسیه نامزد می شود