مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-30اقتصادي

رتبه دهم چهارمحال و بختیاری در دریافت تسهیلات ازدواج


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری 67 درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام خود شده اند و این استان رتبه دهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری 67 درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام خود شده اند و این استان رتبه دهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

طهماسب شیروانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها به عنوان پیگیری کننده پرداخت تسهیلات ازدواج هستند، اظهار کرد: تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در سال 1402 در چهارمحال و بختیاری 9285 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه که میانگین درصد وام گیرندگان در کشور در سال 1402 تا پایان شهریور ماه، 62 درصد بوده است، تصریح کرد: این در حالی است که در چهارمحال و بختیاری 67 درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام خود شده اند و این استان رتبه دهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد دریافت کنندگان وام ازدواج بر اساس گزارش بانک مرکزی مبنی بر آمار عملکرد بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1402، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دهم چهارمحال و بختیاری در دریافت تسهیلات ازدواج

رتبه دهم چهارمحال و بختیاری در دریافت تسهیلات ازدواج