مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-13سياسي

هزار و 170 نفر عضو کتابخانه سیار باخرز هستند


رییس اداره کتابخانه های عمومی باخرز گفت: در حال حاضر هزار و 170 نفر عضو کتابخانه سیار پیک دانایی این شهرستان هستند.

- حسین رضایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در باخرز اظهار کرد: شهرستان باخرز دارای یک کتابخانه سیار به نام پیک دانایی می باشد که هزار و 170 نفر در آن عضویت دارند و اغلب در رده سنی کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: کتابخانه سیار پیک دانایی باخرز دارای 4 هزار و 100 جلد کتاب در موضوعات مختلف است که روزهای شنبه تا چهارشنبه در شهر علیاشهر و روستاهای کوه سفید، ارزنه، آبنیه و همت آباد خدمات رسانی می کند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی باخرز ادامه داد: کتابخانه سیار این شهرستان در سال 1400 با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح روستاها و در اختیار قراردادن کتاب های آموزشی میان روستانشینان با حمایت دفتر طرح های آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی راه اندازی شد.

رضایی بیان کرد: کتابخانه سیار پیک دانایی باخرز همچنین از میان 50 کتابخانه سیار سطح کشور، جز برترین ها از لحاظ شاخص عضو و امانت کتاب قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: در شهرستان باخرز، تعداد 4 کتابخانه عمومی شامل کتابخانه علامه امینی و ثامن الحجج (ع) در شهر باخرز، کتابخانه مرحوم قاسمی در روستای کردیان و یک کتابخانه سیار وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 170 نفر عضو کتابخانه سیار باخرز هستند

هزار و 170 نفر عضو کتابخانه سیار باخرز هستند