مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-30ورزشي

کرمانشاه امسال در لیگ بسکتبال شرکت نمی کند


رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از عدم حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور به دلیل نداشتن اسپانسر خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از عدم حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور به دلیل نداشتن اسپانسر خبرداد.

کرم احمدیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال، اظهار کرد: طی سه سال گذشته با سختی های زیاد و بدون هیچ حامی مالی در رقابت های لیگی شرکت کردیم، تا جایی که به لیگ حرفه ای هم راه یافتیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان و کادر فنی که طی این چندسال برای حضور در این رقابت ها در اختیار داشتیم، همگی بومی کرمانشاه بودند و بدون هیچ دستمزد و قراردادی بازی می کردند و به واسطه اعتبار چندین ساله ام در فدراسیون حتی ورودی های سنگین مسابقات را هم پرداخت نمی کردیم.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه اضافه کرد: علیرغم اینکه بازیکنان ما همگی جوان و شروع حضورشان در رقابت های لیگ بود، اما در مقابل تیم های بزرگی مانند گل گهر، مهرام و.

بسیار خوب بازی می کردند و گاها در مقابل آنها پیروز هم می شدند.

وی ادامه داد: در این سالها به واسطه حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگی برخی از بازیکنان کرمانشاهی به تیم های مطرح معرفی شدند، تا جایی که نزدیک به 10 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه امسال در لیگ بسکتبال شرکت نمی کند

کرمانشاه امسال در لیگ بسکتبال شرکت نمی کند