مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-29سياسي

مجتهدزاده: نشر فرهنگ دفاع مقدس ماموریت دستگاه های فرهنگی است


رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:شر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این میراث ارزشمند به جوانان و آیندگان، ماموریت اصلی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

- رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:شر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این میراث ارزشمند به جوانان و آیندگان، ماموریت اصلی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست هم اندیشی 100 برابری شدن برنامه های دفاع مقدس با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی بیان کرد: شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و ایجاد روحیه مقاومت و استکبارستیزی در همه کشورها از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین، هوا و دریا با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می کشد.

وی افزود: وعده الهی حق و خلل ناپذیر است و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهدزاده: نشر فرهنگ دفاع مقدس ماموریت دستگاه های فرهنگی است

مجتهدزاده: نشر فرهنگ دفاع مقدس ماموریت دستگاه های فرهنگی است