مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-14سياسي

جنگ امروز جنگ روایت هاست/ جمهوری اسلامی پرچم دار حقوق بشر شده است


وزیر کشور با اشاره به ضرورت برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت تاکید کرد: روزانه هزاران محتوا از سوی اتاق فکر دشمن در فضای مجازی تولید می شود که مجموعه نظام به ویژه دولت سیزدهم را ناکارآمد نشان دهد و در این شرایط جهاد تبیین ضروری است.

- ایسنا/قم وزیر کشور با اشاره به ضرورت برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت تاکید کرد: روزانه هزاران محتوا از سوی اتاق فکر دشمن در فضای مجازی تولید می شود که مجموعه نظام به ویژه دولت سیزدهم را ناکارآمد نشان دهد و در این شرایط جهاد تبیین ضروری است.

احمد وحیدی امشب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که با محوریت معرفی خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، طی سخنانی اظهار کرد: موضوع این نمایشگاه به درستی، روایت پیشرفت است چرا که ما امروز درگیر جنگ روایت ها هستیم.

وی ادامه داد: روایت درست از واقعیت های کشور تضمین کننده سعادت انسان است، مردم ما به این نتیجه رسیده اند دشمن در اتاق فکر خود روایت ها را طوری طراحی می کند که نظام ناکارآمد نشان داده شود.

وحیدی اشاره کرد: روزانه هزاران محتوا از سوی اتاق فکر دشمن در فضای مجازی تولید می شود که مجموعه نظام به ویژه دولت سیزدهم را ناکارآمد نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز جنگ روایت هاست/ جمهوری اسلامی پرچم دار حقوق بشر شده است

جنگ امروز جنگ روایت هاست/ جمهوری اسلامی پرچم دار حقوق بشر شده است