مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-02سياسي

توسعه کشور با لحاظ ضوابط زیست محیطی محقق شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: حل مسائل زیست محیطی کشور نیازمند اقدامات پژوهش بنیاد و مبتنی بر شناخت علمی است و توسعه کشور باید با لحاظ کردن ضوابط محیط زیست تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی سلاجقه شامگاه امروز در جمع اساتید و فعالان زیست محیطی استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست باید مبتنی بر پژوهش های علمی و دانشگاهی باشد، اظهار کرد: تمامی فعالیت های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور باید بر اساس نقشه توان اکولوژیکی کشور انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: حل مسائل زیست محیطی کشور نیازمند اقدامات پژوهش بنیاد و مبتنی بر شناخت علمی است و توسعه کشور باید با لحاظ کردن ضوابط زیست محیطی تحقق یابد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: رویکرد این سازمان در امر حفاظت رویکردی مشارکتی است، معتقدیم باید با همکاری دانشگاهیان، سمن های زیست محیطی و سازمان های ذیربط انجام شود.

سلاجقه خاطرنشان کرد: جوانان زیادی علاقه مند به فعالیت در حوزه محیط زیست هستند که دانش و علم این حوزه را هم در دانشگاه کسب کرده اند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ،فت: پیگیر اشتغال فارغ التحصیل رشته های محیط زیست و منابع طبیعی در هیات دولت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور با لحاظ ضوابط زیست محیطی محقق شود

توسعه کشور با لحاظ ضوابط زیست محیطی محقق شود