مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-19اجتماعي

جریمه 625 هزار وسیله نقلیه آلاینده در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای کنترل آلاینده های متحرک، 625 هزارو 756 وسیله نقلیه آلاینده طی سال جاری در این استان اعمال قانون شده است.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای کنترل آلاینده های متحرک، 625 هزارو 756 وسیله نقلیه آلاینده طی سال جاری در این استان اعمال قانون شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور روز یکشنبه 28 آبان اظهار کرد: از مجموع وسایل نقلیه اعمال قانون شده، 623 هزار و 842 دستگاه خودروی فاقد معاینه فنی و یک هزارو 914 دستگاه کامیون فاقد مجوز بوده است.

وی افزود: در این مدت 35 وسیله نقلیه دودزا نیز به تعمیرگاه منتقل شده است.

سرهنگ رحمتی پور گفت: طی یک هفته گذشته نیز با توجه به افزایش آلودگی هوای شهرستان های استان البرز، طرح مقابله با خودروهای دودزا با جدیت کامل اجرا شد و بیش از 16 هزارو 500 وسیله نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی جریمه شدند.

رییس پلیس راهور البرز افزود : خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی باید برای رفع نقص فنی به مراکز خدمات خودرویی و معاینه فنی منتقل شوند.

وی بیان کرد: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در شش ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح ها با شدت بیشتری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 625 هزار وسیله نقلیه آلاینده در البرز

جریمه 625 هزار وسیله نقلیه آلاینده در البرز