مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:262023-10-28سياسي

نگاهی به خدمات «سامانه جامع اطلس قرآنی کشور»


دبیر کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم به تشریح خدمات «سامانه جامع اطلس قرآنی کشور» پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس دبیرکل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم از رونمایی سامانه جامع اطلس قرآنی کشور خبر داد و گفت: در این سامانه جانمایی تمام مؤسسات قرآنی کشور قابل مشاهده است و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه نزدیک ترین مؤسسه قرآنی به محل سکونت خود را مشاهده و به آن مراجعه کنند.

حسین سلیمانی مدیر دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم از رونمایی سامانه جامع اطلس قرآنی کشور خبر داد و گفت: جانمایی تمام مؤسسات حاضر در سامانه حمد در این اطلس مشخص شده است، مؤسسات موجود در این سامانه نیز خدمات مختلف اعم از دوره های آموزشی حفظ، روخوانی و روان خوانی را ارائه می دهند.

همچنین برخی خدمات مؤسسات نیز هم جدای از عموم مردم برای سایر مؤسسات قرآنی نیز قابل استفاده است مثل امکانات استودیویی که برخی مؤسسات دارند.

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم در مورد تعداد موسسات حاضر در این سامانه نیز افزود: در سامانه حمد اطلاعات 3هزار و چهارصد موسسه بارگذاری شده که حدود 2هزار موسسه آن در سامانه جامع اطلس قرآنی کشور به مخاطبین قرآنی خدمات می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به خدمات «سامانه جامع اطلس قرآنی کشور»

نگاهی به خدمات «سامانه جامع اطلس قرآنی کشور»