مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-20اجتماعي

تردد در محورهای زنجان با وجود بارش برف و باران روان است


رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان با تاکید بر اینکه با وجود بارندگی ها تردد در همه محورهای موصلاتی به صورت عادی و روان است، گفت: بارندگی در محورهای کوهستانی به صورت باران و برف «برفاب»است که معمولا بر زمین نمی نشیند.

- محمد محمدی، رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارندگی در حال وقوع در سطح استان اشاره و اظهار کرد: این بارش در حال حاضر در همه محورهای استان در جریان است.

رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان با تاکید بر اینکه با وجود بارندگی ها تردد در همه محورهای موصلاتی به صورت عادی و روان است، افزود: بارندگی در محورهای کوهستانی به صورت باران و برف برفاب است که معمولا بر زمین نمی نشیند.

وی به بارش برف و باران در محور زنجان- دندی به تکاب اشاره و تاکید کرد: به دلیل مذاب بودن این بارش ها معمولا بر زمین ننشسته و باقی نمی مانند.

محمدی با تاکید براینکه وضعیت جوی در استان در روزهای آینده هم به همین منوال است، تصریح کرد: بارش باران و برف و وزش باد در بعدازظهرها پدیده غالب جوی در این بازه زمانی خواهد بود.

رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان با توصیه به مسافران برای رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی گفت: رانندگی در فصول سرد نیازمند رعایت قوانین خاص خود از جمله رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای زنجان با وجود بارش برف و باران روان است

تردد در محورهای زنجان با وجود بارش برف و باران روان است